poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie roku 2012 :)

Jako że rok 2012 się kończy, a zaczyna 2013, trzeba zrobić podsumowanie :) Dzięki temu, że w lipcu tamtego roku założyłam bloga, zaczęłam czytać coraz więcej książek, choć przedtem też było ich dużo. Jednak tak naprawdę od tego roku poświęciłam blogowaniu jeszcze więcej czasu. W kwietniu przeniosłam się na blogspot z czego jestem strasznie zadowolona ;) Tu jest o wiele wygodniej.
Może na początek przeczytane książki. Jest ich równo 65, ale jeszcze dzisiaj prawdopodobnie skończę "Szeptem", więc będzie 66. Jestem zadowolona z wyniku, myślałam, że nie przekroczę nawet granicy 52 książek.
A oto pełna lista:

  1. "Mroczny sekret" Libba Bray (356 stron)
  2. "Kamizelka" Bolesław Prus (12 stron)
  3. "Zbuntowane anioły" Libba Bray (480 stron)
  4. "Studnia wieczności" Libba Bray (756 stron)
  5. "Mały książę" Antoine de Saint-Exupery (59 stron)
  6. "Nevermore. Kruk" Kelly Creagh (449 stron)
  7. "Wieczna Noc" Claudia Gray (294 strony)
  8. "Wojny Świata Wynurzonego. Tom I: Sekta Zabójców" Licia Troisi (462 strony)
  9. "Romeo i Julia" William Shakespeare (123 strony)
  10. "Romeo i Julia" William Shakespeare (167 stron)
  11. "Ostatnie poświęcenie. Akademia wampirów" Richelle Mead (543 strony)
  12. "Wrota czasu. Ulysses Moore" Pierdomenico Baccalario (221 stron)
  13. "Pamiętnik księżniczki 7 i 1/2. Urodziny księżniczki" Meg Cabot (101 stron)
  14. "13 zaklęć" Michelle Harrison (447 stron)
  15. "Sen" Lisa McMann (174 strony)
  16. "Kłamczuchy. Pretty Little Liars" Sara Shepard (278 stron)
  17. "Upiorna szkoła. Monster High" Lisi Harrison (276 stron)
  18. "Zapomniane" Cat Patrick (308 stron)
  19. "Zemsta" Aleksander Fredro (122 strony)
  20. "Księżyc w nowiu" Stephenie Meyer (477 stron)
  21. "Ognisty Pierścień. Century I" Pierdomenico Baccalario (339 stron)
  22. "Pan Samochodzik i Wyspa Złoczyńców" Zbigniew Nienacki (199 stron) 
  23. "Antykwariat ze starymi mapami. Ulysses Moore" Pierdomenico Baccalario (257 stron)
  24. "Dom Luster. Ulysses Moore" Pierdomenico Baccalario (244 strony)
  25. "Dziewczyny z Hex Hall" Rachel Hawkins (300 stron)
  26. "Księga Wszystkich Dusz. Tom 1: Czarownica" Deborah Harkness (442 strony)
  27. "Z tęsknoty za Judy" Anne Cassidy (190 stron)
  28. "I nie było już nikogo" Agata Christie (213 stron)
  29. "Pamiętnik księżniczki 8. Księżniczka w rozpaczy" Meg Cabot (190 stron)
  30. "Szósta klepka" Małgorzata Musierowicz (193 strony)
  31. "Gdzie jest Jennifer?" Anne Cassidy (266 stron)
  32. "Nieśmiertelny" Gillian Shields (303 strony)
  33. "Pocałunki z piekła" Kristin Cast, Alyson Noel, Richelle Mead, Kelley Armstrong, Francesca Lia Block (262 strony) 
  34. "Światła września" Carlos Ruiz Zafón (255 stron)
  35. "Skrzydła Laurel" Aprilynne Pike (257 stron)
  36. "Bez skazy. Pretty Little Liars" Sara Shepard (312 stron)
  37. "Przekleństwo Odi. Wojna czarownic" Maite Carranza (453 strony)
  38. "Okup drapieżców" Emily Diamand (450 stron)
  39. "Pamiętniki wampirów. Księga 1: Przebudzenie, Walka, Szał" L.J. Smith (511 stron)
  40. "Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło" Rachel Hawkins (320 stron)
  41. "Doskonałe. Pretty Little Liars" Sara Shepard (288 stron)
  42. "Syrena" Tricia Rayburn (359 stron)
  43. "Tajemny Krąg. Księga 1: Inicjacja, Zakładniczka" L.J. Smith (351 stron)
  44. "Tajemny Krąg. Księga 2: Czas buntu, Moc" L.J. Smith (356 stron)
  45. "Nawiedzone miasteczko Shadow Hills" Anastasia Hopcus (349 stron)
  46. "Nieposkromiona" P.C. Cast + Kristin Cast (360 stron)
  47. "Rosemary znaczy pamięć" Agatha Christie (251 stron)
  48. "Kawalerowie Angeliny" Brian O'Reilly (372 strony) 
  49. "Deklaracja" Gemma Malley (311 stron) 
  50. "Sukienka z mgieł" Joanna M. Chmielewska (231 stron)
  51. "Zdrada" Danielle Steel (255 stron) 
  52. "Mroczny anioł" Eden Maguire (384 strony)
  53. "Mitologia" Jan Parandowski (fragmenty) 
  54. "Wywiad z wampirem" Anne Rice (400 stron) 
  55. "Oskar i pani Róża" Eric-Emmanuel Schmitt (88 stron)
  56. "Miasto popiołów" Cassandra Clare (445 stron)
  57. "Ja, diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk (416 stron)
  58. "Kamienie na szaniec" Aleksander Kamiński (208 stron)
  59. "Drewniak" Dorota Combrzyńska-Nogala (262 strony)
  60. "Nawiedzony dom" Joanna Chmielewska (286 stron)
  61. "Niebo usłane grzechami" Karina Wojciechowska (171 stron)
  62. "Siostrzyca" John Harding (286 stron)
  63. "Dla ciebie wszystko" Nicholas Sparks (399 stron)
  64. "Córka medium" Alyxandra Harvey (320 stron)
  65. "Burza" Julie Cross (416 stron)
  66. "Szeptem" Becca Fitzpatrick (328 stron)
Liczba przeczytanych stron: 19962, co daje około 55 stron dziennie :)
Liczba opublikowanych recenzji: 43 - bardzo słaby wynik, nie wychodzi nawet jedna na tydzień. No cóż, postaram się to zmienić w przyszłym roku ;) [14 recenzji zostało opublikowanych na blogu jeszcze na onecie]

W tym roku udało mi się zacząć czytać kilka nowych serii, ale o wiele mniej skończyć. Najważniejszą z nich była Akademia wampirów, którą wprost uwielbiam! Tę serię skończyłam chyba w kwietniu. Ale też we wrześniu kupiłam Kroniki krwi, które są kontynuacją cyklu. Lekturę tej książki zaczynam już niedługo ^,^


Najlepsze książki przeczytane w tym roku: 
Mroczny sekret, Zbuntowane anioły, Studnia wieczności, Ostatnie poświęcenie, Kłamczuchy, Bez skazy, Doskonałe, Syrena, Miasto popiołów, Ja, diablica. Zaskoczyły mnie one bardzo pozytywnie i zawsze będę je miło wspominać.
Najgorsze książki przeczytane w tym roku (tzw. gnioty):
Wieczna Noc, Upiorna szkoła, Nieśmiertelny, Pocałunki z piekła. Reszta, nawet te które oceniłam gorzej, nie były tak okropne jak te.
Przerażający dla mnie jest fakt, że w tym roku nie przeczytałam ani jednej części Wampirów z Morganville.Wydawało mi się, że przeczytałam czwartą księgę, ale nie jestem pewna, czy było to w tym roku :D

Plany i postanowienia na 2013 rok:
  1. Przeczytać więcej niż 66 książek.
  2. Dokupić nowe części do czytanych przeze mnie serii i je przeczytać oraz w miarę możliwości skończyć te cykle.
  3. Zrealizować marzenia książkowe.
  4. Uzupełnić listę książek, które kiedyś w końcu muszę przeczytać.
  5. Częściej pisać recenzje i wstawiać coś na bloga co najmniej raz w tygodniu, aby go nie zaniedbać.
  6. PRZECZYTAĆ W KOŃCU KSIĄŻKI ZE SWOICH PÓŁEK!!!!
No i to chyba wszystko. Niedługo wstawię stosik, chcę tylko zrobić jeszcze małe zakupy książkowe ;) Jutro, albo w najbliższym czasie wstawię zapowiedzi na styczeń, a później recenzja, prawdopodobnie Siostrzycy :) Mam nadzieję, że was nie zanudziłam.
A na koniec piosenka, która chodzi za mną od kilku dni. Nie każdemu może się spodobać ;)
Szczęśliwego nowego roku <3

10 komentarzy:

  1. Dobry wynik :) Trzymam kciuki, by przyszły rok był jeszcze lepszy od mijającego :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęsliwego Nowego Roku! :) Oglądałaś może odcinki do ,,Pretty Little Liars''? Są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle, gratuluję :D Życzę Szczęśliwego Nowego Roku oraz aby twoje noworoczne postanowienia się spełniły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Trzymam kciuki, aby udało się osiągnąć wszystkie postanowienia noworoczne :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również myślałam, że nie uda mi się w tym roku przeczytać 52 książek, jednak ostatecznie się udało. Tobie również bardzo gratuluję i życzę kolejnego udanego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę ruszyć książki ze swoich półek!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości w realizowaniu postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O :D Widzę "Miasto popiołów!" :D Książka rewelacyjna ;) "Córka medium"! muszę to przeczytać, koniecznie! Wynik świetny :D Życzę powodzenia w czytaniu oraz szczęścia na rok 2013 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 66 książek to niezły wynik :) Mnie w 2012 udało się przeczytać 74 książek i jestem z siebie dumna :)
    "PRZECZYTAĆ W KOŃCU KSIĄŻKI ZE SWOICH PÓŁEK!!!!" widzę, że nie tylko ja mam takie postanowienie ;D Czytam książki z moich półek naprzemiennie z tymi z biblioteki i pożyczanymi od znajomych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie recenzji. Jeżeli zapoznałeś/aś się już z omawianą pozycją, podziel się ze mną swoim zdaniem, tylko proszę, nie spoileruj innym.